vineri, 22 februarie 2008

Un orar cu personalitate aka o bataie de joc!



Din ciclul "Ineptii" si categoria " Frustrari" va prezint azi noul meu orar facut special pentru a satisface dorintele profilor. Dupa cum se poate observa si din poza, orarul grupei 9, grupa mea este un fel de...job full time este putin spus deoarece nu am 8 ore pe zi de "lucru", ci 10, si daca le numaram si cele doua ore de la 10 la 12 in care am pauza si totusi nu pot sa ajung acasa, rezulta 12 ore de stat la scoala in ziua de miercuri. Mai adaugam si cele doua ore pe care le fac pe drum dus- intors si asta este ziua, 14 ore plecata de acasa. Evident, nu este singura problema a minunatului orar, deoarece conform lui grupa noastra face acelasi seminar de doua ori pe saptamana cu doi profi diferiti, iar alte grupe au un seminar in acelasi timp cu o alta grupa, daca nu chiar cu alte doua grupe si cu acelasi profesor (deci ori se dedubleaza proful si este in mai multe locuri in acelasi timp, ori grupele fac seminar impreuna, si cred ca prima varianta este mai plauzibila de vreme ce este aproape imposibil sa gasim o sala in care sa incapa toti studentii dintr-o singura grupa, deci o sala in care sa incapa studentii din doua sau chiar trei grupe este mult peste posibilitatiile facultatii). In concluzie, cred ca desi am depus plangeri si am facut diferite demersuri pentru revizuirea bataii de joc (orarului), nu cred ca se va schimba nimic, pentru ca in fond orarul este facut sa satisfaca dorintele funduletelor pretentioase de profi, si nu pentru studenti. Vorba lui Mircea Badea: TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!

Niciun comentariu: