sâmbătă, 14 august 2010

Everybody's changing and I don't feel the same

Am ajuns in Tara Oamenilor de Gheata de ieri, dupa un drum obositor de multe ore am ajuns aici, acasa. Deja mi-e dor de Romanica, aici vremea e oribila...in punctul meu de vedere, lui Gabi ii place. Ploua si sunt maixim 18-19 grade, si eu una simt frigul pana in varful degetelor si aici merge incalzirea, e cam ca in octombrie spre sfarsit sau inceput de noiembrie. Am avut un mare soc sa vad cat de frig e aici, plecata de la 36 de grade din Romanica.

Altfel, aici nu te imbraci cu un articol vestimentar doar un sezon, adica de exemplu nu te incalti cu cizme doar iarna. Am stat ieri 5 minute la metrou si am observat ca Oamenii de Gheata erau incaltati cu cizme, ghete, adidasi, pantofi, bocanci, sandale, papuci, slapi, UGG-uri, cu alte cuvinte cu absolut orice. Iar hainele...sunt foarte ciudati, se imbraca cu sosete cu volanse si sandale si pantaloni foarte scurti cu geaca...sau...nici nu stiu sa va descriu o sa va fac poze sa va arat ca e ca si cand m-as intalni cu Lady Gaga peste tot.

Preturile sunt mai mari aici din ce am observat pana acum, cam la orice, dar carnea de porc de exemplu e mult mai scumpa, 25 de lei kilogramul cea mai ieftina. Abonamentul la cablu este 225 de lei acum, si imi lipsesc multe programe asa ca o sa schimb abonamentul si il fac de 250 de lei. Exagerat de scump.

Cam atat azi, va las la sfarsit cu o melodie
http://www.youtube.com/watch?v=Zx4Hjq6KwO0&feature=av2e

Niciun comentariu: