vineri, 14 martie 2008

Diary of lost thoughts

       Astazi e vineri si e cald, e soare si e sfarsit de saptamana-inceput de week-end. Intodeauna mi-a placut sa fie soare, imi da o nota de optimism, ma face sa cred, pentru nu stiu ce motiv, ca o sa am o zi buna.
      Mi-am dat seama ieri de mai multe lucruri, unele mai importante, altele mai putin importante, unele importante doar pentru mine si altele de uz general. In ultima categorie se incadreaza ce o   sa va spun in continuare:
      1.NICIODATA sa nu va incredeti in zilele de 13! Urasc zilele de 13!!! Am observat eu ca sunt cele mai rele zile si ca este adevarat ca nu mi se intampla ceva rau in fiecare zi de 13, dar ca mi se intampla lucruri urate si de multe ori fara vina mea exact in zilele aste.
     2.INTOTDEAUNA trebuie sa am incredere in instinctul meu si in prima impresie. Daca ziua de ieri a inceput rau fara un motiv solid, ci doar dintr-un cumul de motive mai putin serioase, atunci nu avea cum alfel sa se termine decat apoteotic intr-un mod neplacut. Degeaba a incercat ziua de ieri sa ma pacaleasca, sa para ca merge pe drumul cel bun, sa para ca totul e ok, pana la urma finalul a fost inevitabil.
      Urasc sa pic la mijloc, sa fii mediocru in general e cel mai rau lucru, deci nu esti printre cei buni, dar faci totusi un efort pentru ca nu esti nici printre cei mai slabi, esti undeva la mijloc, esti lipsit de importanta, pentru ca in general nu acordam importanta oamenilor de nivel mediu, ei nu exista, ne intereseaza elitele, in principal, si cei de la coada listei, pentru a-i scoate in evidenta la capitolul "asa nu!", si, ca sa continui ideea, e rau sa pici la mijloc in general, pentru ca ai cel mai mult de pierdut. Stiti proverbul "Cand doi se cearta, al treilea castiga" ?Ei bine, in viata reala cand doi se cearta al treilea are cel mai mult de pierdut, din ori ce punct de vedere am privi situatia.
     In alta dezordine de idei, putem spune ca cel mai rau este sa pici la mijloc intr-o zi de 13, ca e rau sa suporti consecintele faptelor altor persoane (e destul de rau ca trebuie sa suportam consecintele propiilor fapte). Singura parte buna a unei astfel de situatii este ca, daca esti destul de inteligent, poti sa inveti multe lucruri interesante, trebuie doar sa ti ochii deschisi.
     Cam atat cu postul asta lung, plictisitor si in care nu am zis nimic defapt. Va pupa Carmen si poate candva o sa va pot spune si ca am fost in stare sa invat ceva din ziua   de 13, si poate chiar sa rezolv situatia,  sa save the day!

3 comentarii:

Ancutz spunea...

Piticutz mic si blond, am observat eu asa k in ultimele 2 posturi te-a cam luat supararea. Cred k te-a lovit vreo astenie d primavara si trebuie sa-ti revii cat mai repede, k tu esti o frumoasa cand razi sau macar zambesti ;) Asa k astept si un post in care sa ne arati si partea buna a lucrurilor, k eu asa te cunosc, vesela si chiar daca nu vesela, macar ironica la adresa lucrurilor negative. Pupici!

Vira spunea...

deci daca eu sunt un lucru intamplat pe data de 13, inseamna ca ma urasti? ca nu vei veni niciodata la ziua mea d frica sa nu iti cada un ghiveci in cap????
Baga-ti mintile-n cap si lasa-ne cu superstitiile

Atena spunea...

de acord cu vira...;)