marți, 1 aprilie 2008

Libera la maaaaareeee!

         Ma uitam pe blogul lui Vovo azi si am vazut ultimul lui post care a fost foarte bun, si mi-am   amintit ca acum cateva saptamani a venit o prietena buna in vizita si impreuna cu ea si cu Andreea am facut o seara de rememorare a tuturor melodiilor cu care a inceput de fapt muzica dance, pentru ca nu era altfel de muzica atunci, toata lumea canta dance. Asa  ca am cantat absolut toate melodiile pe care ni le-am adus aminte de la ANDRE, N&D, Genius, 3 SUD EST si  sa nu uitam de A.S.I.A. Cine nu isi aminteste de "Libera la mare", "Vino la mine",  "Orasul trist" sau "Amintirile"? Da, versuri ca :"sutienul e prea mic/ dar asta nu ma deranjeaza/
cu atat mai bine/sunt mai sexy/ am figuri in cap sunt rea/ un baiat sa agat as vrea/ cu el ma voi juca/ ne vom distra e vara mea AH" pareau in seara aia incredibil de amuzante, dar ne aminteau si de perioada in care le ascultam si aveam ...cat? 12 ani? Sau cine mai stie versurile :"Ia cu tine 
si inima, inima mea/ si ascunde-o in bagaje pe undeva/ ia-o cu tine acolo in America/ sau in Asiaaaaaaaaaaaaaaaa"? Eu stiu pe cineva care le canta nu demult si, da Andreea, despre tine e vorba!=))Si acum o intrebare la care trebuie sa imi raspundeti sincer,va mai chinuiesc amintirile? Va mai rascolesc? 
      Doamne ce vremuri...ce melodii...Il mai   stiti pe Dinu Maxer? Daca nu, nu va faceti probleme pentru ca nu ati pierdut nimic. Ei bine,   acest pseudo-cantaret nu vrea sa vada directia in care se indreapta muzica noastra romaneasca si continua sa compuna (da, este si compozitor!) si sa cante aceeasi muzica pe care o canta si  acum 8 ani. Daca sunteti curiosi cum urla o pisica trasa de coada puteti sa il ascultati pe acest mega-necunoscut aici.
O alta melodie arhicunoscuta, mega-extra-hit gasiti aici.
      In alta dezordine de idei, va recomand sa mai ascultati din cand in cand melodii d'astea mai  vechi, si nu ma refer la piese vechi Iris sau Vama Veche, melodiile acelor formatii care probabil 
ca nici nu mai exista, faceti si voi o comparatie si astept apoi pareri aici pe blog.
Va pupa Carmen!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bineinteles ca blana aia era toata pe fata mea si ma gadila pe la gura de nu mai puteam, asa ca am incercat sa scap si sa ma ridic pe varfuri, dar blana ma gadila acum pe gat, asa ca radeam singura de nebuna, si jumatate de autobuz se uita la mine. =)) =)) =)) poor carmen. serios, am ras cu lacrimi

Anonim spunea...

foarte tare seara aia...trebuie repetata neaparat!!!cine era prietena aia buna ?!;-) va pup si astept o invitatie pe la voi!