vineri, 25 aprilie 2008

Oda ei, oda mamei!

Pentru ca ai fost si o sa fii mereu langa mine cand am avut nevoie, pentru ca ma iubesti neconditionat, chiar daca te mai supar, pentru ca nu m-ai batut niciodata, pentru ca ai stiut sa ma educi si acum sunt mandra de mine unde am ajuns, pentru ca ai facut mereu tot ce s-a putut ca sa nu imi lipseasca nimic, pentru ca atunci cand eram grasa faceai abdomene cu mine, pentru ca daca s-a intamplat sa imi lipseasca ceva ai suferit mereu mai mult ca mine, pentru ca te lupti in fiecare zi sa am tot ce imi trebuie si chiar mai mult, pentru ca daca nu erai nu eram unde sunt acum, pentru ca atunci cand eram mica ma invatai poezii si imi cantai si ma luai mereu cu tine peste tot, pentru ca acum la 20 de ani tot mai ma tii in brate, pentru ca m-ai crescut sa fiu o o persoana independenta, pentru ca stiu foarte bine ca orice s-ar intampla, am mereu un loc langa tine si pot mereu sa ma bazez pe tine, pentru ca pot sa vorbesc orice cu tine si ma asculti mereu, chiar daca pentru tine nu este foarte important, pentru ca ai renuntat mereu la multe ca imi fie mie bine, pentru ca m-ai invat sa fiu mandra de mine si cu mine, pentru ca imi susti mereu deciziile, pentru ca esti si o sa fii mereu tanara, pentru ca ma iubesti (da, stiu ca ma repet, dar este foarte important), pentru ca esti o SUPER-MAMA, pentru toate astea si muuuuuuuulte altele, azi iti spun ca te iubesc!

Niciun comentariu: