joi, 24 aprilie 2008

Vine, vine ziua mea! 4

Imi pare rau sa ii dezamgesc pe cei care mi-au cumparat deja sau au dat comanda de laptop pe care sa mi-l dea cadou de ziua mea, dar va trebui fie sa returnati produsul, fie sa anulati comanda, pentru ca am primit deja un laptop cadou de ziua mea (:D) de la gabi, si sincer nu am ce face cu mai mult de unul. In alta ordine de idei, vreau sa ii multumesc lui Gabi-Uabi (a.k.a. Cel Mai Bun Iubit) pentru cadoul acesta minunat, care a fost o adevarata surpriza, care este superb, special creat pentru mine, si de la care scriu acest post acum!

Evident ca odata cu aparitia acestui nou, si indispensabil deja, obiect din viata mea, a mai aparut ceva pe lista de dorinte:
  • un rucsac special pentru a transporta acest obiect minunat!

Nu va fiti insa dezamagiti ca mai sunt destule lucruri pe lista de cadouri, asa ca aveti de unde alege. Va pupa Carmen!

Niciun comentariu: