duminică, 27 aprilie 2008

Oda pentru Uabi!

     3VrT87701389-02 Pentru ca au trecut aprope 4 ani de cand  suntem impreuna si nu imi pot imagina viata fara tine, pentru ca esti "un copil mare" si asa o sa ramai mereu, pentru ca mi-ai oferit mereu tot ceea ce am avut nevoie si chiar mai mult, pentru ca imi citesti gandurile de multe ori, pentru ca stii toate lucrurile care imi plac, pentru ca iti place sa ma vezi fericita 224171998_img si faci orice sa fiu fericita mereu, pentru ca ai fost langa mine si m-ai ajutat sa trec de toate lucrurile rele din viata mea, pentru ca daca mi-e frig nu trebuie decat sa iti spun "o tine in brate", pentru ca sunt fericita numai daca esti si tu, pentru ca esti poate viata mea, pentru ca esti sensibil si plangi la filme mai mult decat plang eu, pentru ca sunt mandra cu tine, yAQidb765580-02 pentru ca ma iubesti exact asa cum sunt, pentru ca avem un milion de vise impreuna, pentru ca ma ajuti sa imi implinesc propriile vise, pentru ca imi esti alaturi in orice decizie pe care o iau cu privire la viata mea, pentru ca am fost psihologul tau, pentru ca m-ai ajutat sa scap de multe traume si de multe complexe, pentru ca zambesti larg si fericit si stiu ca numai eu pot sa te fac sa zambesti asa, pentru ca imi faci cele mai frumoase decalaratii de dragoste, pentru ca iti place sa iti cant, pentru ca "How deep is your love" si "Dreamer" sunt melodiile noastre, pentru ca aproape mereu cand vii acasa imi aduci ceva dulce, pentru ca ai un umor foarte ciudat, pentru ca am "zburat" si am "inotat" impreuna, 8L6FBY690089-02 pentru ca incerci de trei ani sa ma inveti sa inot si probabil nu o sa reusesti niciodata, dar nici nu o sa renunti niciodata, pentru ca uneori am senzatia ca iti face placere sa ma superi ca sa poti sa ma impaci, pentru ca m-ai muscat de mana ca sa imi aduc aminte un anumit moment pe care poti sa fii sigur ca nu-l voi uita niciodata, pentru ca dupa doua saptamani mi-ai spus plangand ca ma iubesti, pentru ca ai mereu rabdare cu mine,fx3ka7547285-02 pentru ca am trecut peste orice moment greu in care am vrut sa ne despartim si am rezolvat mereu toate problemele, pentru ca toti prietenii mei sunt si prietenii tai, pentru ca ma asculti mereu chiar daca te plictisesc ingrozitor, pentru ca stiu ca pot sa ma bazez mereu pe tine, pentru ca mi-ai oferit lucruri pe care nici nu indrazneam sa mi le doresc, pentru ca am invatat un milion de prostii nefolositoare despre calculatoare de la tine,GclTyJ903772-02   pentru ca in cele mai importante momente din viata mi-ai fost aproape, pentru ca nu mai suntem de mult priviti ca indivizi, suntem Gabi si Carmen, pentru ca in preajma ta stralucesc, pentru ca efectiv nu imi imaginez viata fara tine, pentru toate astea si toate celelate care te definesc si pe care ar dura ani sa le scriu, iti spun azi, 27.04.2008 ca te iubesc!

 

 

                                  Pentru Gabi.

Niciun comentariu: