vineri, 9 mai 2008

20 de ani...lumina

Au trecut doua saptamani de cand nu am mai scris, si ma tin deja de cateva zile sa scriu, dar am avut multe de facut, am fost obosita, etc... Ideea este ca am doua-trei lucruri de spus, asa ca...

DSC00705in primul rand, a fost ziua lui Uabi, dupa cum stie tot globul deja, a fost dragut si am realizat ca Gabi nu are cum sa fie o persoana matura, de 24 de ani! Utati-va si voi la poza! Parca ar avea cinci ani! Asa...altceva ce s-a mai intamplat?...my birthdayPai a fost si ziua mea,  am fost la bowling, si apoi in club, unde am avut o experienta...hai sa o numim interesanta...Am primit cadouri frumose, adica haine, bijuterii si ceva personalizat, dupa cum am HPIM1335 scris chiar aici ca imi doresc, am primit si laptop de la Gabi si mai am de primit un cadou de la Andreea si majoritatea prietenilor mei si nu vrea  nimeni sa imi spuna ce voi primi, dar fac pariu ca o sa merite asteptarea!

In rest am fost cam ocupata, si o sa fiu in continuare, cu scoala, am teste si proiecte de prezentat...of...S-au intamplat mai multe, dar nu mai tin minte, deh, am 20 de ani, deja este alzheimerul pe mine!

In rest mai vreau sa va demonstrez, o data in plus, ca prietenul meu are cinci ani, asa ca uitati-va la filmuletul asta de la zoo.

Niciun comentariu: