joi, 15 mai 2008

Nu am chef azi!

Nu prea mai am eu chef deloc de Bucurestiul asta infect! Stiu ca ma repet si o sa o mai fac de fiecare data cand va fi cazul: URASC BUCURESTIUL!!!!!!!URASC AUTOBUZELE!!!!

Nu mai pot sa mai suport drumul asta de miliarde de ani pana la scoala, trezitul cu x ore inainte si toti taranii din autobuz. Astazi, spre exemplu, o baba (intodeauna trebuie sa ma supere o baba!) mi-a dat un ditamai cotul ca sa urce in autobuz inaintea mea, dupa care nu stiu ce imi zicea in autobuz. Eu aveam castile in urechi si am observat ca vorbeste cu mine si m-am uitat si eu lung la ea in timp ce vorbea ca sa vada ca am observat ca vorbeste cu mine si ca as putea sa imi scot castile sa o ascult, dar prefer sa o ignor. Bineinteles ca am fost strivita intre bosorogi si barile din autobuz, dar deja m-am obisnuit cu oamenii astia care nu mai pot sa astepte si trebuie sa te impinga pana iti iese ficatul pe nas ca sa fie primii la usa.

Dupa numai doua statii a avut loc dezastrul! Barbatul din fata mea a ridicat mana sa se prinda de bara si asta a fost momentul in care am simtit cum mi se intoarce stomacul pe dos! Mirosea omul asta de parca ar fi avut un animal mort sub brat! Doamne, ce oroare! Ce miros!!! Unde sa ma ascund??? M-am intors urgent cu mana la nas si la gura si toti pasagerii autobuzului s-au inghesuit chiar mai mult unul in celalt spre spatele autobuzului! Am fost foarte aproape sa il invat pe mirositorul anonim cum se folosesc apa, sapunul si deodorantul, dar m-am abtinut ca m-am gandit ca o sa sara toate babele pe mine ca au pensia mica si ca fac economie la apa si sa-mi spuna, eventual, ca daca nu imi convine sa merg pe jos.

Autobuz=infern!!!!!!!!!!!Asta e clar! Si sa nu credeti ca aici a luat sfarsit aventura pe ziua de azi. Cand m-am intors era la fel de full autobuzul si erau chiar si niste tigani, unul dintre ei statea cat mai aproape de mine, mi-am ferit geanta, venea si mai aproape, doar, doar pune si el mana pe ceva...doamne cat ii urasc si p'astia!

Da...si ii mai urasc si pe muncitoriii astia nespalati care au cu o clasa mai mult ca trenul si striga dupa mine pe strada! Ce rau e sa fii asa! In alta dezordine mare de idei, daca si voi v-ati saturat va astept sa va exprimati frustrarile chiar aici pe blog, chiar daca stim cu totii ca nu se va schimba absolut nimic!

Niciun comentariu: