vineri, 30 mai 2008

5 motive sa mergem la vot

1. Pentru noi, cei de 20 de ani, este prima data cand avem ocazia sa facem o alege cu privire la cine ne conduce orasul, si macar de curiozitate si tot trebuie sa votam.

2. Pentru ca suntem generatia de sacrificiu a revolutiei si se presupune ca noi suntem cei care trebuie sa schimbam Romania.

3. Pentru ca nu trebuie sa lasam batranii senili sa aleaga in locul nostru primarul.

4. Pentru ca trebuie sa invatam sa fim responsabili de faptele si alegerile noastre si sa constientizam ca avem un cuvant de spus.

5. Pentru ca la un anumit punct in urmatorii 4 ani deciziile viitorului primar ne vor influenta direct viata.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cu primul motiv sunt de acord. Cu restul nu prea. Ce inseamna "generatia de sacrificiu"? Eu ma simt mai bine in democratie decat m-as fi simtit in comunism, chiar daca unii sustin contrariul. Apoi, batranii senili nu reprezinta majoritatea electoratului, chit ca avem o populatie imbatranita. Constientizarea nu tine de o simpla stampila. Chit ca e vot uninominal si chit ca la sectorul 4, cel putin, sunt 17 candidati/loc, eu voi vota tot impotriva cuiva si nu pentru cineva, ca nimeni nu are un proiect competent. Nici macar un slogan original... Eu merg la vot si fiindca-mi place atmosfera din sali :D Si pentru ca n-am chef ca 4 ani dup-aia sa ma injur ca n-am fost. Si pentru ca urmaresc dezbaterile de la TV din ziua alegerilor si-mi consider contributia de 0,00....01% din sufragii drept semnificativa :))

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

5 Motive sa nu mergem la VOT!!!

1. Pentru ca pe oricine am alege va fi tot unul din cei din generatia veche, generatia comunista, care o sa isi urmareasca doar propiile interese.

2. Pentru a putea trai cu constiinta impacata in cei 4 ani dupa alegere stiind ca nu i-am sustinut noi sa ajunga in pozitia de conducere pe care o au si sa fure de la cetatenii Romaniei.

3. Pentru a demonstra candidatiilor politici ca romanii si mai ales noi, generatia de sacrificiu a revolutiei nu suntem asa prosti cum ne considera ei, si nu ne-am lasat pacaliti de minciunile promovate ca si "proiecte" in campaniile lor electorale si a le aminti ca ei ar trebui sa ne reprezinte pe noi si nu sa isi reprezinte buzunarele prin jocuri politice murdare si coruptie.

4. Pentru ca nu ar trebui sa votam doar de curiozitate, ca e prima data in viata cand votam, pentru ca o sa platim pentru curiozitatea noastra cu bani grei ce vor ajunge in buzunarele asa zisilor conducatori ai nostril; astfel in timp ce noi vom fi mai saraci si vom munci mai mult, ei vor fi mai instariti si vor dormi in Parlament, Camera Deputatilor sau chiar si la Cotroceni. In cazul de fata cel mai asurzitor mesaj este tacerea.

5. Pentru ca noi cei de 20 de ani recunoastem o pseodu-democratie atunci cand o vedem, si tot noi suntem in masura sa facem o noua revolutie, una de neincredere si dezaprobare prin lipsa noastra de la vot demonstrand astel ca in Romania, CLASA POLITICA NU ARE SUSTINERA POPORULUI.