vineri, 11 aprilie 2008

Vine, vine ziua mea!

        Pentru ca am promis intr-un post anterior, astazi o sa postez lista cu dorinte de indeplinit de ziua mea. Pentru toti cei interesati sa ma faca fericita si nu stiu cum, iata care imi sunt dorintele:
  • vreau sa fac scoala de soferi;
  • vreau o masina, nu ceva spectaculos, doar un New Bettle, verde, cu floricele :D;
  • vreau flori multe, multe de tot;
  • vreau o petrecere surpriza;
  • vreu ceva personalizat de la fiecare dintre prietenii mei;
  • vreau si fusta, pardon, batista aceea, chiar daca stiu ca nu o sa port;
  • vreau si bijuterii, multe si stralucitoare, cum vor toate fetele;
  • vreau sa fie soare si sa fie cald neaparat, deci sa vedeti cum va intelegeti cu Doamne-Doamne;
  • vreau o dedicatie la radio;
  • vreu un tricou personalizat;
  • vreau sa fiu in centrul atentiei;
  • vreau sa am bani multi, aviz membrii familiei;
  • vreau un tatuaj semi-permanent pe glezna dreapta;
       Daca  va faceti griji ca nu imi doresc pre multe, mai sunt trei saptamani pana la ziua mea si mai am timp sa imbunatatec lista. Deasemenea puteti sa si improvizati si sa ma surprindeti!:D Va pupa Carmen si ne vedem pe 3.05

Niciun comentariu: