sâmbătă, 26 aprilie 2008

Karaoke, teatru&CO

   Am tot vrut saptamana asta sa scriu despre ce am facut saptamana trecuta, adica faptul ca am fost la karaoke, din nou, si ca am fost la teatru. O sa le iau in parte si o sa incerc sa nu va plictisesc prea tare...

   Dupe ce marti a fost ziua Andreei si evident am cam petrecut, unul-doi invitati, o muzica incet ca, deh, stam la bloc, miercuri am fost invitati de Anca sa sarbatorim ziua ei la karaoke. Am fost la Coyote Cafe, unde am cantat, de fapt e mult spus cantat pentru ce s-a intamplat acolo, am facut poze si am si filmulete care stau marturie ca eu si cu Andreea  suntem niste dive...Gabi a cantat si el "Strangers in the night" impreuna cu Anca si publicul a cerut evident un bis! In mare, a fost o seara tare draguta, am ras, am cantat si ne-am simtit bine.

    In aceiasi saptamana, vineri, am fost la teatru, mai exact la Teatrul National Bucuresti, unde am vazut piesa "Regina mama"  care i-a avut in rolurile principale, si de altfel in singurele roluri, pe Olga Tudorache si Marius Bodochi. Puteti gasi cateva informatii despre aceasta piesa aici, dar trebuie sa stiti ca piesa este cu mult mai frumoasa decat ce o sa cititi despre ea. Oricum, cred ca merita sa mergeti la teatru, fiindca nimic nu poate egala sentimentele traite si puse in scena chiar in fata ta.

    Va pupa Carmen si nu uitati: mergeti la karaoke, mergeti la teatru si...a, da vine ziua mea!:D

Niciun comentariu: