joi, 17 aprilie 2008

Oda ei!

       Oda ei, celei mai bune prietene din cate exista!
       Pentru ca esti mereu vesela, pentru ca esti mereu acolo cand am nevoie, pentru ca stii sa fii alaturi de mine fara sa pui intrebari, pentru ca esti la fel de mica si blonda ca si mine, pentru ca imi imprumuti haine mereu, pentru ca am invatat de la tine sa ma machez, sa ma vopsesc, sa am figuri si sa zambesc mereu, pentru ca imi place ca locuim impreuna, pentru ca esti o persoana minunata, pentru ca se uita lumea mereu la noi pe strada, pentru ca oriunde mergem facem show, pentru ca ma cunosti extrem de bine, pentru ca si eu cunosc extrem de bine, pentru ca daca sunt nervoasa pot sa te sun si sa ma cert cu tine, pentru ca ai plans langa mine cand am fost trista, pentru ca ma ajuti sa imi rezolv problemele si te agiti ca si cand ar fi ale tale, pentru ca esti divina, extraordinara, sublima, magnifica, superba, pentru ca ma iubesti, pentru ca desi stam impreuna tot ma suni de doua ori pe zi sa vorbesti cu mine, sa vezi ce mai fac sau sa imi povestesti toate prostiile posibile.
     Pentru toate astea si pentru tot ceea ce esti iti spun ca te iubesc, si iti inchin acest post.

                                             Pentru Andreea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

baaaai, ce frumos :) ce drag mi-e de voi!

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.