sâmbătă, 11 aprilie 2009

3in1, 2in1, 1...

Da, am luat carnetul! Gata, am scapata de stres...Am inceput scoala anul trecut in vara si am reusit sa o termin week-en-ul trecut, sunt o imprastiata, dar gata, am scapat de stres!

E un lucru foarte mare pentru mine ca am reusit sa fac si asta, mai ales ca imi doresc sa am carnet de cand aveam sapte ani. Tin sa le multumesc in mod deosebit prietenilor mei Luci si Andrei, care mi-au explicat in diferite feluri, care mai de care mai creative, ca nu o sa iau niciodata carnetul...>:P

In alta ordine de idei, nu mai scriu pe blog asa des cum o faceam, am implinit deja un an de la primul post...Nimic din ce fac sau ce gandesc nu-mi mai pare atat de important incat sa merite mentionat.

Am o noua dilema acum : A emigra sau a nu emigra? Eu vreau sa raman aici si sa ma dau cu capul de toate problemele din Romania, sa-mi construiesc o casa la care sa platesc rate toata viata, sa am un job in domeniul pe care mi l-am ales, dar toti oamenii din jurul meu pleaca...si toti imi spun sa plec si eu...

De ce nu ne ofera tara asta o sigurata, sa pot sa spun clar ca nu plec de aici pentru ca aici mi-e cel mai bine? De ce nu angajeaz nimeni tineri absolveti fara experienta in domeniul meu, in jurnalism? Daca mi-as gasi un job care sa ma multumeasca as putea sa spun ca nu vreau sa plec...

Oh well, life sucks...but it's all gonna be just fine!

Un comentariu:

Unknown spunea...

eu ma implinit un an de condus.. felicitari noua !!!


ps .. emigreaza!