joi, 30 aprilie 2009

De ziua ta, ziua ta, ziua ta...

*Ce as putea sa-ti ofer mai mult decat dragostea?*

A foat ziua lui Gabi, a fost ziua mamei mele, a fratelui meu, a nepotilor mei, a Andreei si a Ancai si sper ca nu am uitat pe nimeni. Nu am mai facut oda nimanui, am facut anul trecut pentru Gabi, pentru cea mai iubita mama din univers, si bineinteles Andreei.

Mai e putin si se termina sezonul de zile de nastere, ne-am facut mai mari, mai batrani sau mai intelepti, am fost suparati ca a mai trecut un an sau ca nu putem sa sarbatorim asa cum ne-ar placea...oh well, trebuie sa zambim, maine ar putea fi mult mai rau. Mai important decat asta este ca va iubesc pe toti, foarte mult, ca sper sa fiu mereu in preajma voastra sau voi in preajma mea si sa va spun iar "La multi ani!"

Niciun comentariu: