marți, 5 mai 2009

La multi ani mie

A fost ziua mea duminica. Le multumesc din suflet tuturor celor care au venit peste mine acasa, multumesc pentru flori, inclusiv pentru "floarea prieteniei" pe care am primit-o de la fete si pe care promit sa o ingrijesc ! in rest am primit cosmetice, probabil cu mesajul "sa te faci si tu frumosa ca nu te mai suportam cu fata asta !"

Am primit multe telefoane de felicitare, multe de la numere pe care nu le aveam in agenda si le multumesc tuturor. S-a verificat din nou teoria conform careia de ziua ta sigur te suna cel putin o persoana de la care nu te astepti, si sigur nu te suna cel putin o persoana de la care astepti un telefon.

Am cantat (Ande, N&D, etc), am dansat, am ras, ne-am distrat. Mi-a placut ziua mea, a fost frumoasa :D

In mod deosebit vreau sa ii multumesc Andreei care m-a facut frumoasa.

Un comentariu:

Unknown spunea...

La multi ani iubito sa fii fericita mult timp alaturi de mine.