miercuri, 10 iunie 2009

112 Politia?

Cum statea eu aseara foarte linistita la mine in dormitor ascultand linistea noptii...apare si Gabi care imi spune calm: "Bah sunt niste oamenii in curtea bisericii, distrug copacii". Eu, mai mult sa ma distrez, ii zic sa sune la politie. Ma uit si eu pe fereastra si vad grupul de nomazii care culegeau tei intr-o maniera atat de delicat incat eram convinsa ca nu o sa mai fie de loc copacul acolo cand termina. 3 barbati se suisera in copaci si rupeau crengi pe care le aruncau jos de unde le preluau indiencele si rupeau florile de tei de pe ele.

Dupa ce am sunat la politie am stat linistiti si am urmarit actiunea. Nu eram foarte sigura ca o sa apara cineva, dar, in mai putin de 10 minute, au aparut doi politisti. Cand i-au vazut, indiencele au fugit. Aici apare partea interesanta, unul dintre politisti chiar a alergat dupa ele, le-a prins si le-a adus in fata bisericii unde le-a facut instructajul tuturor sa nu-i mai prinda la furat de tei.

E adevarat ca stau la 5 minute de sectia de politie, dar nu ma astepta sa ajunga asa repede politistii si chiar sa se si implice in urmarirea suspectilor. Nomazii nu au patit nimic, nu le-a dat amenda, nimic, dar nu asta e important, i-au alungat din fata blocului meu si eu am inceput sa imi recastig increderea in politia romana.

A, si cel mai important, politistii care au venit nu erau grasi...nu aveau burta...nu inteleg ce s-a intamplat? Unde sunt mancatorii de gogosi infuriate???

Un comentariu:

Anonim spunea...

odata ce nu esti in politie nu ai drept de a comenta la ce fac acele persoane...poate ca le-a chemat la sectie/citatie verbala...comentarii de prost gust la adresa politistilor grasi...se comenteaza aiurea la adresa lor...dar in fine...democratie.