sâmbătă, 6 iunie 2009

Dam examen...sau nu dam examen?

Ajung la Universitate pe la 10, adica la ora la care, impreuna cu alti cativa nefericiti studenti, trebuia sa intru in examen, de fapt un test premergator examenului. Intram in sala, la indicatiile profesoarelor de seminar si asteptam. Nu stim ce...asteptam o ora. La 11 trebuia sa inceapa examenul propriu-zis...abia atunci aflam primele vesti: s-a blocat xeroxul....Mai asteptam putin...se face 12...studentii sunt nerabdatori. Multi dintre ei lucreaza si se invoisera de la serviciu ca sa dea examenul...

Pe coridor studentii se revolta, le e foame, le e sete, au alte treburi, cat vor mai sta sa astepte? Mai dau examenul? Sa plece si sa vina frumusel la restanta? Aflam ca masina profesoarei a fost blocata in parcare de un camion si...mai avem de asteptat pana vine cu foile de examen. Se face consiliul studentilor in frunte cu seful de an. Pe ordinea de zi un singur punct: plecam sau ramanem?

Pe la 12:30 ajunge profesoara, evident suparata si ea pe aceiasi tema ca si noi. Studentii care se grabea vroiau sa dea examenul asa ca au navalit in sala. Profesoara i-a poftit afara. S-au revoltat, au aparut divergente, s-au rezolvat.

Este evident o situatie neplacuta pentru toata lumea, si profesorii de seminar au stat ca si noi si au asteptat fara sa stie cand se va termina totul, si profesoara a avut probleme care nu au fost din vina ei. A fost o situatie urata, nu invinovatesc pe nimeni, dar intrebarea ramane: Daca intarzii si eu, nu 2 ore jumatate, doar jumatate de ora, pentru ca mi-a fost blocata masina, pentru ca a luat foc xeroxul, pentru ca am facut accident pe drum, ma mai asteapta cineva pe mine? Mai intru in examen? Sau daca se intampla asta cu toti studentii, nu doar cu mine, ne asteapta si pe noi cadrele didactice 2 ore???

2 comentarii:

Daria spunea...

alea sunt intrebari retorice, pentru ca stim cu totii raspunsul la ele. Chiar si Ciprian ar putea sa posteze o istorisire destul de interesanta legata de liceul din care a facut parte. Asta este. Oamenii se vad numai pe ei, mai ales cand au o functie mai sus pusa. Vorba lui Mircea Badea: "cum sa mi se spuna mie sa nu incalc legile daca nu mi se ofera ce am nevoie, incat sa nu le incalc?". P unii dintre oameni, ar trebui sa ii trimitem sa faca un gratar ;)

Anonim spunea...

Mda, a fost chiar nesimțită.Am înțeles cât am putut situația, dar de ce nu le-a xeroxat din ziua precedentă?
Tot ea a fost cu gura mare.În locul ei nu mă atacam atât.Era suficient să își ceară scuze și să nu poftească afară studenții.Și așa, a dat un examen greu(ca de obicei) și ceva îmi spune că va pica pe capete.