miercuri, 7 iulie 2010

Tara Oamenilor de Gheata

Spuneam acum ceva timp ca mi-e dor si doare.

Acum e timpul sa vad cum e sa fie de partea cealalta a cuvintelor. Pe 14 o sa plec spre Tara Oamenilor de Gheata, nu e chiar cum ziceam cu orizonturile mai calde, dar sunt cu siguranta mai frumos colorate. Mi-e greu sa ma recunosc infranta, nu credeam sa spun asta, dar se pare ca nu mai fac fata aici. As fi vrut sa pot sa fac ce mi-am dorit, pentru ca acolo o sa o iau de la capat si chiar daca intr-un an, doi o sa fiu mai bine ca acum, nu stiu daca o sa mai reusesc sa fiu cine credeam ca o sa fiu.

Da, plecam impreuna, Domnul si Doamna Neagu! Mi-e greu sa ma obisnuiesc cu noul meu nume si cu statutul de sotie...nevasta. "Ne-am hotarat sa ne facem oameni seriosi", asa zic invitatiile. Sper sa nu devenim prea seriosi totusi, nu e bine sa te iei prea mult in serios, risti sa fii fad...

saptamana viitoare o sa parasesc Bucurestiul, ma mut acasa la Ploiesti pentru o perioada scurta. Trebuie sa imi pregatesc tot, sa imi strang toate lucrurile. Trebuie sa fac ceva memorabil, asa ca va astept pe toti cei care mi-ati trecut pragul aici la o ultima petrecere. Probabil saptamana viitoare o sa strang o mare parte din lucruri sa avem loc si o sa ne distram asa cum obisnuiam sa facem. Andrei te astept sa-mi faci clatite si cartofi prajiti la wok!

Ei, nu e totul negru, imi pare rau ca las in urma perioada asta din viata mea, a fost foarte frumoasa, am multe amintiri, dar e momentul sa evoluez, chiar daca evolutia o sa fie un pic mai brusca, multe evenimente succesive.

Va astept la nunta! Si apoi departe...

2 comentarii:

Madalina spunea...

Va doresc mult succes si sper din tot sufletul sa aveti o viata superba acolo...se pare ca toti, putin cate putin ne impartim in lumea asta. Mi-e foarte dor de voi si ma gandesc in fiecare clipa la toate momentele petrecute impreuna.

Daria spunea...

m-a intristat rau d tot postarea asta...
Mi se pare totul f brusc. Sper sa t mai vad pana la nunta...pup.