luni, 10 august 2009

Mi-e dor si doare...

Toata lumea pleaca sprea alte orizonturi mai frumos colorate, mai calde, mai calme, unde lucrurile sunt mai simple, unde nu mai doare...si eu raman mereu in urma lor, aici unde totul e gri si fara tine pare negru. Am sa plec si eu si voi lasa si eu in urma tot intr-o zi, o sa iau totul de la capat, o sa ma reinventez ca o persoana mai buna, mai puternica, mai inteleapta si poate atunci nu o sa mai doara.

Ma bucur pentru tine, sper sa-ti fie bine, sa nu regreti nimic si sa nu uiti ca tot ce a fost nu poate nimeni sa iti ia oricat de departe ai pleca. Nu ai ramas cu noi, ai ramas cu amintirile cu noi, sa nu traiesti prin ele, sa iti faci altele mai frumoase, mai vesele...

Imi pare rau ca nu te-am apreciat mai mult, ca nu te-am facut mai fericita, ca nu te-am sustinut si nu te-am ajutat mai mult si iti multumesc ca ai fost acolo de fiecare data cand am avut nevoie de tine. Stiu ca sunt egoista pentru ca imi doresc sa nu fi plecat, dar stiu ca ai facut cea mai  buna alegere, stiu ca o sa fii fericita pentru ca meriti si pentru ca nu o sa accepti mai putin de atat.

Mi-e dor de tine din momentul in care m-am intors cu spatele si am plecat...stiu ca si tie ti-e greu si te rog sa ai grija de tine pentru noi, ca noi vom avea grija unul de celalalt.

Te iubesc mult Pui!

P090809_04.31 P090809_04.30

Niciun comentariu: