miercuri, 18 iunie 2008

Nu, nu dorm, imi odihnesc ochii

Astazi a fost una din zilele in care am fost foarte obosita si, dupa cum stiu deja toti prietenii mei, cand sunt obosita spun niste prostii de nici mie nu imi vine sa cred. Ei bine, din cauza oboselii acumulate, ziua de azi a cam fost pierduta pentru ca nu sunt in stare sa vorbesc coerent. La un moment dat in timpul zilei, am "cedat prioritate" intr-o intersectie...deci...chiar nu gandeam in momentul ala...doamne...Plus ca daca se intampla sa dorm pe mine ca azi, vorbesc foarte rar pentru ca gandesc foarte incet, si pana ajung la finalul propozitiei, uit ce am vrut sa spun.

 

Dupa amiaza m-am decis ca trebuie sa ma relaxez un pic inainte sa ma apuc de invatat, asa ca m-am uitat la un episod din Sex in the City si am adormit. M-am trezit dupa o jumatate de ora ca sa raspund la fix, care cred ca suna de cinci minute, si nu mi-am dat seama cu cine vorbesc! Era Gabi care ma sunase de 10 ori pe mobil ca era in fata blocului si trebuia sa cobor sa ii deschid usa. Nu am binevoit sa aud telefonul...nu intelegeam ce se intampla...eram undeva departe...si acum tot acolo sunt...daca nu are logica post-ul asta va rog sa ma intelegeti...trebuie sa dorm!

 

Gata, ma apuc de invatat...(m-am plictisit eu de cate ori am spus replica asta doar in ultimele trei zile).

Niciun comentariu: