joi, 26 iunie 2008

Pentru ca unii oameni au umor chiar fara sa stie

Cred ca toata lumea stie expresia "a fi batut in cuie" care inseamna ca acel ceva despre care se vorbeste este un lucru foarte sigur, de neclintit. Ei bine, ieri, in cadrul unei discutii foarte seriase, vorbeam despre negocierea unor preturi, am aflat ca "preturile nu sunt batute in cap", ba chiar mai mult, in cadrul aceleiasi discutii am aflat ca "preturile nu sunt batute nici in foaie".  Nu, nu va imaginati ca poate personajul plin de umor involuntar a vrut sa spuna altceva, nu, vroia sa spuna ca preturile nu sunt fixe, deci nu sunt batute in cuie, sau in cap, sau in foaie, sau batute cu lantul, sau batute rau de tot.

 

In alta dez/ordine mare de idei, anunt oficial ca desi nu pot spune ca mi-am dorit intens, am doi pisoi: Eric si Johnny Bravo, care au nevoie de chiar mai multa atentie decat mine...

 

Nu mai suport nici caldura, simt ca ma coc in fiecare zi si vreau sa ii multumesc pe aceasta cale oficiala celui care a inventat aparatul de aer conditionat: prietene, jos palaria...ai facut unul dintre cele mai bune aparate din cate au existat vreodata!

Niciun comentariu: