miercuri, 23 iulie 2008

1461 de zile, mii de saruturi...Diary of happiness...

M-ai ciupit de mana si mi-a spus sa nu uit niciodata...nu am uitat! Imi amintesc cand ma duceai acasa seara si iti faceai curaj sa ma saruti...erai atat de dragut...Sau cand a crezut toata lumea ca ne-am sarutat si nici acum nu recunosti ca nu s-a intamplat nimic atunci!

 

Au fost trei nopti magice in care te-am cunoscut asa cum nimeni nu te-a cunoscut vreodata si prima data cand mi-ai spus "te iubesc".Am ascultat "dreamer" de cel putin 100 de ori si credeam ca nu o sa mai pot vreodata sa ascult macar un acord din melodia aia, acum mi-am dat seama cat de mult inseamna...si ca nu suntem decat doi visatori intr-o lume...mare... Imi amintesc cand mi-ai spus ca adori sa te trezesti cu mine si stiu ca nu s-a schimbat nimic. Imi amintesc dimineata in care am fost cu tine la urgente sa iti pui mana in ghips, pe care o rupsesei pentru mine.

 

Eram mica si nu stiam sa iubesc, credeam ca nici nu vreau macar si am plans doua ore cand am realizat ca te iubesc...si nu s-a schimbat nimic. Am si acum toate poeziile si toate desenele de la tine...Si o sa urasc mereu trenurile pentru ca in fiecare saptamana te luau de langa mine si te duceau departe si stateam seara in pat si auzeam trenul...stiam ca esti in el si ca pleci...Nu o sa uit niciodata cand mi-a spus mama ca ma trimite la liceu la Bucuresti ca sa fiu mai aproape de tine, pentru ca nu mai suporta nici ea sa plang mereu de dorul tau...nu traiam in timpul saptamanii decat pentru ca stiam ca o sa vina week-end-ul si o sa fiu cu tine. Aproape ca faceai naveta ca sa fii mai mult timp cu mine, iar eu nu ajungeam niciodata la primele ore...

 

Imi amintesc primele probleme si cum le rezolvam, si cand m-ai luat prima data de mana, ai fost singurul care nu a respectat regula si nu m-a lasat sa fiu singura. Am fost si o sa fiu mereu baby-girl, iar tu vei fii mereu baiatul meu cu plete...And I will always show you how deep is my love...Pentru ca Vama Veche a cantat mereu despre si pentru noi...Seara in care nu mai voiai sa ma lasi sa plec acasa, vroiai sa raman cu tine...Mereu a fost cineva impotriva noastra...noi vom fi mereu impreuna...nu mai suntem de mult persoane diferite, suntem un tot, Gabi si Carmen, si nu putem fi unul fara celalalt. Nu m-a mai facut nimeni niciodata sa plang de fericire asa cum numai tu poti si stiu ca numai eu pot sa te fac sa zambesti larg si fericit.

 

Ne-am dorit sa fim departe de toti si de toate, doar noi doi, sa nu ne mai fie dor... au trecut trei ani, dar am ajuns acolo unde am vrut...si o sa le facem pe toate asa cum vrem...la timpul lor...

 

Ti-am cantat "The one" pentru ca esti my one si vei fi mereu, si pentru ca "underneath your clothes there's an endless story, there's the man I chose, there's my territory". Imi amintesc primul nostru revelion impreuna...doar noi doi...au trecut patru ani...

 

Au trecut patru ani si viata s-a schimbat...ai fost langa mine si m-ai sustinut in toate deciziile mele, te-ai certat cu mine cand ai crezut ca gresesc, m-ai lasat sa aleg si te-am ales mereu pe tine...ne-am ales pe noi...Nici acum nu suport sa te vad plangand si o sa lupt intodeauna impotriva oricui iti face rau pentru ca " when you cry, I wipe away all of your tears, when you scream, I fight away all of your fears, I held your hand through all of this years, and you will always have all of me!"

 

Am trecut prin atatea impreuna, pe care nu le stim decat noi, peste probleme, peste momente de fericire coplesitoare in care nu puteam decat sa plang, am spus cuvinte frumoase pe care nu putem sa le uitam, ne-am plimbat de mana prin ploaie, am "condus", am "inotat" si am "zburat" pe asfalt...nu o sa poata nimeni niciodata sa ne inteleaga...cine ar intelege doi nebuni care traiesc unul pentru celalalt? Timp de patru ani am fost exemplu pentru unii negativ, altii si-au dorit sa simta ce simtim noi. Stiu ca nu pot fi fericita decat langa tine, stiu ca nu pot fi fericita decat daca esti tu fericit, stiu ca ma iubesti asa cum ingerii isi iubesc aripile si stiu ca mergem pe sarma, dar nu o sa ne pierdem niciodata echilibrul...

 

Imi cer scuze daca postul asta nu are foarte multa logica, nici nu am intentionat sa aiba, dar oricat as incerca nu o sa gasesc niciodata cuvintele care sa descrie coerent ultimii patru ani, o sa spun doar ca au fost cei mai frumosi. Iti multumesc ca existi si ca am devenit un om mai bun langa tine, ca "ma ajuti la vise", ca ma iei in brate cand visez urat, ca pot sa te sun si sa ma plang la tine indiferent ce problema as avea, ca iti faci griji pentru mine si ca faci tot posibilul sa fiu fericita.

6 comentarii:

Anonim spunea...

2 good 2 b light
si totusi...
La multi ani voua! Sa suprindeti multi ani d aici in colo lumea intreaga cu sentimentele voastre!

Anonim spunea...

ar Trebui sa il lasi pe priEtenul asta al tau cu care estI de 4 ani. nu te-ai plictisit si tU de el? oricUm esti prea Buna pentru El. eu sA Stii Ca te astept si esti Binevenita oricand inapoI la mine.

Anonim spunea...

Dupa ce s-a suparat Iubita mea Carmen pe mine de nu a mai vrut sa vorbeasca cu mine, pun si acest comment. Commentul precedent a fost pus de mine, Gabi Uabi, cu intentia de a face o gluma nevinovata. Daca observati am pus LITERE MARI in locuri nepotrivite. Daca scoateti aceste litere o sa obtineti: TEIUUBEASCBI, adica reordonate: TE IUBESC, UABI. Inca odata scuzele de rigoare iubitei mele Carmen, care este o fata minunata si corecta, si m-a facut de comanda pentru acest comment :D

Anonim spunea...

la multzi ani! sa fitzi fericitzi!

Anonim spunea...

la multi ani!prea frumos blog ai scris carmen felicitari!c pot sa va zic imi place de voi,felulu in care va iubiti si totul,sunteti 2 pers minunate!!va pupam si multi ani in continuare...george si dede

Anonim spunea...

Bravo, mai. Felicitari :)