vineri, 4 iulie 2008

Pe scara in fata usii

Sunt evident pe scara in fata usii, nu ma intrebati de ce nu am cheie sa intru in casa...mi-e foame de mor si stiu si ca o sa mai dureze o vreme pana o sa mananc...sunt obosita si vreau sa fac un dus, dar am internet wireless si imi permit sa stau pe scara aici si sa scriu pe blog.

 

Astazi vreau sa va enumar cateva din cele mai penibile/amuzante/idioate/ cu sau fara efect replici de agatat pe care le mai folosesc barbatii, toate acestea sub numele de "Pentru ca barbatii au umor". Iata si prima replica, pe mine una m-a amuzat teribil si m-a inspirat sa scriu postul asta, "Buna pisi, imi dai si mie...o geanta in cap???" O a doua relica extrem de interesanta este:"Ai un foc sa aprindem o discutie???"

 

Vreau sa mentionez ca replicile astea nu au fost niciodata folosite cu mine, dar am fost martora cand au fost puse in aplicare, asa ca m-am decis sa le scriu aici, sa aiba si barbatii de unde sa se mai inspire daca raman in pana de idei.

 

In continuare voi alcatui un top de replici de agatat si evident vom denumi si personajul care le adreseaza. Este inutil sa spun ca o fata care cade la oricare din urmatoarele replici poate fi intitulata generic "PITZI":

Replicile unui cocalar:

  • Ar trebui sa te aresteze! (De ce?) Pentru ca mi-ai furat inima.
  • Scuza-ma, mi-am pierdut ursuletul, vrei sa te culci tu cu mine?
  • Mama ta a fost o hoata?Ca vad ca a luat stelele de pe cer si le-a pus in ochii tai.
  • Daca tipi, te omor!
  • Sunt un hot si am sa iti fur inima!
  • Stii ce ar arata bine pe tine? Eu!
  • Aaa... pe tine te stiu , nu ai fost finalista in "Miss Romania?"
  • Tatal tau este terorist , pentru ca tu esti o bomba!
  • Esti asa de misto cum zic toti baietii?
  • Ce face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragut. OOPS! Ce face o fata asa de draguta ca tine intr-un loc asa de urat?
  • Hai sa mergem la mine acasa si sa facem ce o sa le spun tuturor maine ca ma facut oricum.
  • Ce caine dragut, ce numar de telefon are?
  • Uite-ma ca am aparut, acum mai ai 2 dorinte
  • Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?
  • Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa mai trec inca o data ?
  • Chemati politia. Este ilegal sa arati asa de bine.

Replici de barbati cu (sau de multe ori fara) bani:

  • Buna, pot sa iti cumpar o masina?
  • Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii ?
  • Eu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu.
  • Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui.

Replici folosite de baietii care stiu ca o sa fie refuzati, dar incearca oricum:

  • De ce o fata draguta ca tine, vorbeste cu un idiot ca mine?
  • Am atatea emotii in fata ta, incat mi-am uitat replica de agatat.
  • Buna! Eu sunt un idiot!
  • Mai am 3 zile de trait...
  • Da... cautarea ta s-a terminat!

Si replici care nu te agata, dar te fac sa razi:

  • Un urs polar urias! (Ce?) Am spart gheata!
  • O sa ma saruti, sau trebuie sa mint in jurnal?
  • Vreau sa iti dau satisfactia de a ma refuza. Hai da-i drumul
  • Ce iti place sa mananci dimineata? Ea: De ce? Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineata.
  • Asteapta sa se termine petrecerea, dupa ce se consuma alcool si te adresezi unei persoane pe care nu o stii "Haide ca mergem".
  • Vocile mi-au zis sa vin si sa vorbesc cu tine.
  • Tu dormi in bratele tale? Ea:Nu . Atunci pot sa dorm eu ?
  • Fii unica si diferita, spune DA!
  • Te plimbi pe langa ea si ii zici : Scuza-ma, adineauri mi-ai atins fundu'? Ea: NU! Tu: Ptu bah!
  • Scuza-ma vrei sa dansezi ? Ea: NU! Tu: Poate ca nu m-ai auzit bine... am zis ca arati foarte grasa cu fusta asta !
  • Bond! James Bond!

 

Si cam atat cu replicile de agatat, dar vreau sa amintesc la sfarsit unica replica ce am auzit-o cu totii cel putin odata si care o sa ne bantuie pentru eternitate, ea, doar ea, mama tuturor replicilor de agatat: Ai un ceas???

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma mir ca o fata pune pe blogul ei replici de agatat... in fine

Anonim spunea...

Exista doar o replica de agatat..restul sunt prostii: Buna! Cum te cheama? :)))