joi, 31 iulie 2008

Nu fumati!(la volan)

Am inteles recent ca sa fii sofer in Bucuresti inseamna sa incalci toate legile, chiar si legea gravitatiei, sau cum spune Gabi, sa conduci inseamna sa nu tii cont de nicio regula de circulatie atata timp cat nu atingi masina de nimeni si nimic.

 

Deasemenea, am observat ca noile pachete de tigari, cu pozele alea horror, nu au niciun efect asupra fumatorilor, ba mai mult, se si amuza pe baza lor. iata si exemplul: eram in oras cu prietenii mei fumatori, la un pahar de vorba&Co, si se scot pachetele de tigari pe masa, moment in care incep mistourile pe baza pozelor: "Ia frate, ce surpriza ti-a picat??? A, asta cu copilul, am avut-o si io...da' mie mi-a picat asta cu cancer in gat, uite e marfa e!!!"

 

In concluzie, nu fumati cand sunteti la volan! Sau...mai bine ascultati melodia asta marfa :

Un comentariu:

Unknown spunea...

Cum adica legea gravitatiei... ? ;))