marți, 5 august 2008

Regele soselelor

Dupa cum stiti, sau nu, am inceput de ceva vreme (si incerc sa si termin) scoala de soferi. Iata ce ma invata prietenii mei posesori de carnet de conducere si foarte bine intentionati:

 

In primul rand trebuie sa iei toate gropile care iti ies in cale, fiecare groapa valoreaza 5 puncte- cu cat mai multe gropi, cu atat mai multe puncte. In afara de gropi, cu fiecare masina pe care o lovesti acumulezi inca 50 de puncte, iar daca ai lovit un pieton, acesta este considerant jackpot si valoreaza 100 de puncte! Trebuie sa incerci sa te feresti de trenuri, tramvaie si tiruri pentru ca daca ai lovit unul dintre astea esti GAME OVER!

Si iata ca am si o melodie care sa se potriveasca cu postul asta, nu ca postul trecut. Va pupa Carmen, nu uitati sa comentati si sa votati!

Un comentariu:

Unknown spunea...

:)) tare... cred ca am ajuns la "boos" ultimul nivel :)) nu ratez nici o groapa ... am intrat in hiperspatiu cu matizu =))