luni, 11 august 2008

Nu flatulati!

Verbul week-end-ului: "a flatula"

Substantivul week-end-ului: "flatulatie"

Oamenii week-end-ului: "Floriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn Flatulescu si Mihaiiiiiiiiiiii Flatulici"

Pentru cei ce nu-ntelege: am fost la Cheia week-end-ul asta, doua zile foarte linistite pentru mine, nu si pentru Gabi care a facut un traseu montan de 8 ore si s-a intors acasa teafar si nevatamat. Am petrecut aceste doua zile in compania unor oameni minunati, incredibil de primitori si de amuzati si odata la doua minute cineva facea o referire la flatulatie, pentru ca verbul "a flatula" inlocuia orice alt verb. Spre exemplu: "Sa flatulati cu pofta!"(sa mancati cu pofta!), "Flatulatie usoara!"(somn usor!) etc. In alta ordine de idei, m-am simtit minunat, aerul proaspat mi-a facut foarte bine, m-am odihnit, si pe drumul din spre Cheia am acumulat si 50 de puncte!!!! Mai aveam un pic si faceam high score!!!

Bun, cam atat am avut sa va spun, numar in continuare zilele pana o sa plec la mare si va las sa ascultati ultima melodie de la Vama. Nu uitati sa votati!

* A FLATULÁ, flatuléz, vb. I. Tranz. A elimina gazele din intestine prin anus. (cf. fr. flatuler)

Niciun comentariu: