duminică, 24 august 2008

Mare, soare si tequila sunrise

Stau in holul hotelului cu Gabi, cu laptopul in fata si cu un tequila sunrise langa mine. Marea ma astepta, e chiar mai frumoasa decat mi-o aminteam. De unde stau eu acum vad marea, e albastra, calma si calda.Imi era atat de dor de ea...Aici oamenii sunt calmi, nu au probleme, au doar timp sa se relaxeze. Ma simt princess, asa cum am sperat ca o sa fie. Marea ma trezeste in fiecare dimineata, deschid fereasta si imi intra in camera aerul sarat, iar zgomotul manelelor l-am pierdut undeva departe, pe litoralul romanesc. Nu vreau sa ma mai intorc la praful, aglomeratia si agitatia din Bucuresti...acolo nimic nu e usor, un drum pana la magazin este mereu o provocare, iar drumul cu mijloacele de transport in comun este mereu o lupta pentru supravietuire.

Va lasam acum, ne ducem pe plaja, dar ne vedem cand ne intoarcem :(( Sarutari sarate de la mare!

Niciun comentariu: