vineri, 26 septembrie 2008

Miercuri 24.09 am facut incasari!

Am ajuns la concluzia ca when life give's you lemons, mai iti iese in cale si cate ceva teribil de amuzant menit parca sa te faca sa uiti de tot si sa razi pana la epuizare. Asa ca, iata ce am gasit eu lipit pe geamul usii de la intrare in bloc intr-o dimineata ploioasa si friguroasa, in care mai avem un pic sa incep sa plang de suparare ca traiesc si ca trebuie sa ma duc la munca :

incasari

Pai cum sa nu razi? Cum sa nu vrei cu disperare sa cunosti administratorul, omula acela care debordeaza inteligenta, care a tratat subiectul asta platonic intr-o maniera exhaustiva...doamne, ce om teribil de destept!

Dar asta nu este singurul afis din care mi-am dat seama cat de inteligenti sunt cei care l-au scris. Iata un alt afis incredibil de interesant pe care l-am gasit la BIFE (targul de mobila de la romexpo):

saltele din pene

Stiu ca e posibil sa va fie cam greu sa intelegeti acest afis, asta pentru ca cel care l-a scris este un adevarat geniu...unul prin definitie neinteles. Dupa acest model, va prezint in cele ce urmeaza doua posibile anunturi:

Confectionam camasi pentru femei de noapte.

Vindem papuci pentru copii din plastic.

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

deci..nu se face incasari??? da' ce, banii mei nu e buni??? =))