luni, 23 aprilie 2012

Cine nu are batrani?

Astazi am primit un sfat bun. Cateodata oamenii imi spun lucruri care pur si simplu imi deschid ochii. Ma fac sa vad altfel lumea.

Stateam de vorba cu o doamna care a implinit recenta 90 de ani. Mi-a povestit ca s-a casatorit tanara si a avut primul copil la 18 ani. Sotul a plecat sa lupte in Al Doilea Razboi Mondial si nu s-a mai intors, a murit in Japonia, unde a fost capturat si batut pentru a optine informatii de la el. A primit doar o telegrama care a anuntat-o ca sotul ei, care avea doar 27 de ani, a murit in Japonia si a fost inmormantat intr-o groapa comuna. Fiica ei nu si-a conoscut tatal si a reusit abia acum cativa ani sa ajunga in Japonia sa puna cateva flori pe mormantul lui.

Doamna de care va povesteam s-a recasatorit cand aveam 27 de ani. Mi-a spus ca cel de-al doilea sot a fost un om excelet, avea si el tot 27 de ani, ea este nascuta pe 4 aprilie si el era nascut pe 5 aprilie asa ca in fiecare an ii spunea ca este foarte norocoasa sa aiba un sot asa de tanar, cu o zi mai tanar ca ea. Au avut imprena doi copii, o fata si un baiat, si nu a facut niciodata vreo deosebire intre cei trei copii, a fost tata pentru toti trei si i-a iubit la fel de mult. Mi-a spus ca nici nu s-ar fi gandit sa se recasatoreasca daca nu ar fi stiut ca el va fi un tata bun pentru primul ei copil. S-au iubit foarte mult.

Cel de-al doilea sot a murit cand aveam 54 de ani, infarct.

Prietena mea Peggy mi-a spus: Fii fericita Carmen, fii cea mai fericita mereu, ca nu stii niciodata ce se poate intampla maine, nu stii ce poate sa te astepte asa ca bucura-te de ziua de azi si fii fericita.

2 comentarii:

Daria spunea...

piele de gaina...

Daria spunea...

piele de gaina...